با سلام و احترم
به اطلاع اعضای محترم نظام پزشکی می رساند، پنجمین جلسه هیئت مدیره نظام پزشکی شهریار در تاریخ ۱۴۰۵/۲/۱۵ تشکیل شد. در این جلسه، پاره ای از مسائل و مشکلات مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. موضوع مهم این جلسه ارائه فعالیت های انجام شده جهت تحقق تفاهم نامه پسماند شهرستان شهریار بود.
روابط عمومی نظام پزشکی شهریار.
