شروع ثبت نام بیمه درمان تکمیلی پزشکان ویژه اعضا محترم سازمان

الزام به کسب 5 امتیاز از 25 امتیاز لازم از محل برنامه های مرتبط با جوانی جمعیت، پیشگیری از سقط عمدی و حفظ حیات جنین

گزارش عملکرد هیئت بدوی دوره هشتم نظام پزشکی شهریار

گزارش عملکرد هیئت بدوی دوره هشتم نظام پزشکی شهریار

بسمه تعالی

 

هیئت بدوی نظام پزشکی شهریار در دوره هشتم در آغاز بکار خود، با توجه به محدودیت های پاندمی کرونا و انباشت پرونده های انتظامی از دوره هفتم که شامل 53 پرونده بود با تخصیص زمان بیش از حد شرایط عادی، سعی نمود هر چه سریعتر تکالیف رسیدگی به پرونده ها را انجام دهد و همزمان با آن پرونده های جدید را نیز مورد رسیدگی قرار دهد.

در یک سال منتهی به پایان این دوره نیز ، علاوه بر پرونده های انتظامی ، پرونده های ارجاعی از شعب دادگاه های کیفری نیز به تکالیف هیئت بدوی افزوده گردید.

در لحظه نگارش این گزارش تعداد پرونده های انتظامی رسیدگی نشده به صفر رسیده است و تعداد پرونده های ارجاعی از شعب دادگاه های کیفری نیز 5 عدد میباشد.

هیئت بدوی دوره هشتم، موفق گردیده با برگزاری منظم جلسات و بهره مندی از نظرات کارشناسی نخبگان علوم پزشکی در سطح شهرستان شهریار، هم به لحاظ کمی و هم کیفی، عملکرد قابل قبولی را به مردم و جامعه پزشکی شهرستان شهریار ارائه نماید .

از حدود 170 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته طی 31 جلسه کاری، به لحاظ آماری، بیشترین گروه هایی که پرونده های آنان مورد رسیدگی در هیئت قرار گرفت، به ترتیب گروه پزشکان عمومی، دندانپزشکان و متخصصین زنان و زایمان بوده اند.

دکتر شریف زاده (رئیس هیئت بدوی)

دکتر صفایی (دبیر هیئت بدوی)

فایل دانلودی :

گزارش عملکرد هیئت بدوی دوره هشتم نظام پزشکی شهریار

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://npshahriar.ir/?p=9328