شروع روز کاری سازمان نظام پزشکی شهریار از 26 اردیبهشت 1405 ساعت 8 تا 13 میباشد.
شروع ثبت نام بیمه درمان تکمیلی پزشکان ویژه اعضا محترم سازمان
الزام به کسب 5 امتیاز از 25 امتیاز لازم از محل برنامه های مرتبط با جوانی جمعیت، پیشگیری از سقط عمدی و حفظ حیات جنین
خانه » اخبار، مقالات و اطلاعیه ها » الزام مراکز به انعقاد قرارداد با بیمه





با استفاده از روشهای زیر میتوانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
https://npshahriar.ir/?p=2529
یک پاسخ
کاملا مخالفم
وزارت بهداشت بجای محدود کردن پزشکان و اجبار برای انعقاد قرارداد با بیمه ها برود بیمه ها را قدرتمند کند تا پرداختهایشان بموقع باشد.
ازنطامپزشکی انتطار همراهی و دفاع از حقوق پزشکانورا داریم
نظام پزشکی سکوت کرده