در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۲ جلسه ای با حضور دکتر عبدالهی،رئیس انجمن فیزیو تراپی و عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ و دکتر بفکین رئیس نظام پزشکی و دکتر سعادتی دادستان انتظامی نظام پزشکی با حضور جمع کثیری از فیزیو تراپیست های شاِغل در شهریارو اندیشه برگزار شد.در این جلسه در مو رد دغدغه های رشته فیزیو تراپی و تعرفه های اعلام شده و نحوه اجرا و دریافت آن، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.




