تعاونی مسکن پزشکان شهریار (شماره ثبت ۲۱۸۴ – شناسه ملی ۱۰۸۶۲۰۳۹۸۱۱)

شرکت تعاونی مسکن پزشکان شهریار

تعاونی مسکن پزشکان شهریار (شماره ثبت ۲۱۸۴ – شناسه ملی ۱۰۸۶۲۰۳۹۸۱۱ ) در سال ۱۳۸۶ توسط همکاران سابق در نظام پزشکی شهریار با تعداد حدود ۲۰۰ عضو تاسیس شده است که به دلیل شرایط آن زمان تعاونی قادر به ادامه فعالیت خود نگردید که به موجب این اتفاق ۱۵۰ نفر از اعضاء تعاونی انصراف دادند و تعاونی به صورت غیرفعال و مسکوت با تنها ۵۰ نفر عضو در اداره تعاون شهریار باقی ماند.

در سال ۱۴۰۰ با شروع دوره هشتم هیات مدیره نظام پزشکی شهریار و با اعتماد همکاران ، هیات مدیره جدید اقدام به پیگیری و احیای این تعاونی نمودند که این روند حدود یک و سال و نیم به طول انجامید.

در خرداد ماه ۱۴۰۲ هیات مدیره تعاونی با اعلام فراخوان صورت گرفته، نظرسنجی در خصوص تمایل اعضاء به میزان سرمایه گذاری و مشارکت اعضاء سابق و دیگر همکاران را برگزار نمود که نتایج حاصل از این نظر سنجی بیانگر رضایت بخشی اعضاء می باشد.

پس از انجام نظرسنجی و بررسی اطلاعات کسب شده، هیات مدیره تعاونی مسکن پزشکان شهریار (شماره ثبت ۲۱۸۴ – شناسه ملی ۱۰۸۶۲۰۳۹۸۱۱)، در صدد جستجو و پیگیری جهت یافتن زمین مناسب از منابع مختلف و با مراجعه به ادارات ذیربط شامل شهرداری ها و شرکت عمران و فرمانداری و دیگر نهادها اقدام نمود.

در حال حاضر پس از گذشت ۸ ماه تلاش های بی وقفه اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن شهریار و پس از بررسی مطالعات و امکان سنجی و طرح توجیهی پروژه و همچنین برگزاری جلسات متعدد و بازدیدهایی که انجام شده است، منتجه به احراز یک قطعه زمین با موقعیت و قیمت مناسب در محدوده باغستان بعد از سعید آباد گردید که دارای تمام شرایط و ضوابط قانونی گردید.

بدین منظور از تمامی همکاران و اعضای محترم نظام پزشکی شهریار که تمایل به سرمایه گزاری در این تعاونی را دارند، دعوت می گردد در جلسه ای که در چند روز آتی جهت شفاف سازی و ارائه جزئیات کامل این پروژه شامل متراژ، قیمت و موقعیت و … برگزار می گردد حضور بهم رسانند و از فرصت مهیا شده بمنظور سرمایه گذاری با رویکرد توجیه اقتصادی در این پروژه بهرمند گردند.

با توجه به شاخص های ارزنده و شرایط بسیار مناسب این پروژه و نیز محدودیت تعداد اعضا، به استحضار میرساند اولویت با همکارانی می باشد که در این جلسه شرکت کنند و همکاری لازم را داشته باشند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکبر پور رستمی
اکبر پور رستمی
2 ماه قبل

اطلاعات بسیار کم است. کمی شفاف تر اطلاعیه میدادید.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://npshahriar.ir/?p=8168