تفاهم نامه صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی با بانک کارآفرین جهت اعطای تسهیلات ویژه به جامعه خدوم پزشکی کشور

صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی در راستای رسالت کاری خود و به منظور تسهیل در امر اعطای تسهیلات بانکی به جامعه خدوم پزشکی با بانک کارآفرین تفاهم نامه همکاری‌ امضاء کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر سعید کاظمی مدیرعامل صندوق ، در این مراسم با اشاره به ضرورت همکاری سیستم بانکی‌ و جامعه پزشکی‌ کشور در شرایط کنونی، خاطر نشان کرد: طبق توافقات انجام شده با بانک کارآفرین، مقرر شده است که کلیه اعضاء و پرسنل سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور از خدمات و تسهیلات این بانک در قالب طرح های تسهیلاتی سلامت و صبا بانک کارآفرین برخوردار شوند.

دکتر سعید کاظمی بیان داشت: با توجه به سوابق خوب و موفقیت‌آمیز بانک کارآفرین در ارائه تسهیلات و خدمات به پزشکان محترم و کادر درمان، امیدواریم امضای این تفاهم نامه آغازی برای همکاری‌های گسترده‌تر و متنوع‌تر میان سازمان نظام پزشکی‌ و بانک کارآفرین باشیم و همکاری‌ها صرفاً به حوزه رفاهی‌ محدود نگردد.

وی افزود : حدود ۳۰۰هزار نفر از جامعه خدوم پزشکی کشور به طور مستقیم می توانند از خدمات رفاهی و سرمایه گذاری صندوق تعاون و رفاه نظام پزشکی بهره مند گردد که در این میان حدود ۲۰۰ نظام پزشکی و حدود ۲۰۰ انجمن علمی تخصصی در سراسر کشور فعالیت دارند.

مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه با تاکید بر این که پزشکان از اقشار شریف و خوش‌حساب نظام بانکی هستند افزود : بانک کارآفرین می‌‌تواند در بخش تامین سرمایه در گردش بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مشارکت و با پرداخت تسهیلات و تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های ارتقاء زیرساخت‌های تشخیصی و درمانی کشور به سهم خود بخشی از مشکلات این جامعه را برطرف نماید.

در ادامه این مراسم دکتر محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک کارآفرین کشور با اشاره به توجه ویژه بانک کارآفرین به بخش سلامت خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل بانک کارآفرین و جامعه پزشکی کشور سالیان زیادی‌ است که آغاز و کماکان ادامه داشته و تمام تلاش ما این است که با برنامه‌ریزی های مناسب در بخش‌های مختلف، به جامعه پزشکی و کادر درمان کشور خدمات متنوع‌تر و بیشتری را ارائه دهیم.

وی افزود: ارائه خدمات به انجمن‌های علمی ، همکاری در تاسیس شرکت تامین سرمایه سلامت صندوق تعاون و رفاه و نیز ارائه خدمات نوین بانکی به جامعه پزشکی و مدیران و پرسنل سازمان های نظام پزشکی و انجمن های علمی تخصصی در دستور کار این بانک قرار دارد و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم، صرفاً به اعطای‌ تسهیلات به جامعه بزرگ پزشکی کشور بسنده نخواهیم کرد.

تامین مالی در بخش گردشگری پزشکی و سلامت و سایر بخش‌های مرتبط از جمله موضوعاتی است که می‌تواند مدنظر قرار بگیرد تا سهم بیشتری‌ در رفع نیازمندی‌های جامعه خدوم پزشکی ادا کنیم.

در پایان لازم به یادآوری است که موضوع تفاهم نامه مذکور، همکاری طرفین در اعطای تسهیلات ویژه به جامعه پزشکی، کادر درمان ، مدیران ، پرسنل سازمان های نظام پزشکی سطح کشور و سایر اشخاص معرفی شده از طرف صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی ایران در قالب طرح‌های جاری بانک کارآفرین مد نظر خواهد بود.

برچسب ها :

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://npshahriar.ir/?p=102