شروع ثبت نام بیمه درمان تکمیلی پزشکان ویژه اعضا محترم سازمان

الزام به کسب 5 امتیاز از 25 امتیاز لازم از محل برنامه های مرتبط با جوانی جمعیت، پیشگیری از سقط عمدی و حفظ حیات جنین

پیام نوروزی دکتر شهریار موسوی نژاد رئیس سازمان نظام پزشکی شهریار،ملارد و قدس

سال 1399 را با شرایطی سخت آغاز کردیم ، پاندمی کرونا با شروعی طوفانی همه کشور و کادر درمان را درگیر خود نمود و جانفشانی و ایثار همکاران جامعه پزشکی در طول یکسال گذشته که فرسودگی و خستگی طاقت فرسایی را برایشان به همراه داشت ، توانست به کنترل بیماری کمک کند.
در طول سال گذشته تعداد بسیاری از همکاران این سازمان درگیر بیماری کرونا شدند و متاسفانه 2نفر از همکاران پزشک عمومی به خیل شهدای مدافع سلامت پیوستند. تمام تلاش سازمان در طول سال گذشته در جهت ایجاد شرایط بهتر کاری برای همکاران بوده است ، هر چند که خود واقف هستیم به حد و درجه مطلوب اقدامات نرسیده ایم ، اما آنچه که به عنوان نقطه عطفی در تاریخ سه دهه قبل برای اولین بار اتفاق افتاد افزایش تعرفه در سه ماهه آخر سال بود که با تلاش و پیگیری جدی سازمان نظام پزشکی به وقوع پیوست و امید است پایه ای مناسب برای افزایش تعرفه سال 1400 باشد.
پیشاپیش فرا رسیدن نوروز و بهار را خدمت همه همکاران عرض تبریک دارم.

با تشکر
دکتر شهریار موسوی نژاد
رئیس سازمان نظام پزشکی شهریار،ملارد و قدس

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://npshahriar.ir/?p=5512